بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه

دانشگاه جامع علمی کاربردی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

« امروز واکنش در برابر قضیه غزه ، مسئولیت همگانی است ».
                                                                                                        مقام معظم رهبری

در تفسیر آیه «وَقَضَیْنَا إِلَى بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ »آمده است: که خداوند متعال درباره سرزمین فلسطین فرموده: بنی اسرائیل دومرتبه در روی زمین برتری جویی و فساد خواهند کرد؛ولی نهایتاًخداوند انتقام خون پاکان را از آنها خواهد گرفت.
سلام بر فلسطین مقتدر و مظلوم؛ سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر غزه‌ قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد که عملیات طوفان الاقصی حرکت خودجوش گروه‌های مقاومت و ملت مظلوم فلسطین در دفاع از حقوق مسلم و انکار ناپذیر خود و واکنش طبیعی آنان نسبت به سیاست‌های جنگ افروزانه، تحریک‌آمیز و آتش افروزانه صهیونیست‌ها بویژه نخست وزیر افراطی و ماجراجوی رژیم غاصب صهیونیستی است .
دنیای اسلام یکسره در برابر قضیه‌ فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی است. آحاد امت اسلام و ملت‌های عدالت‌خواه و دولتهای مسلمان باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند و از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت جبهه مقاومت بهره‌برداری نمایند و بدانند که وعده خداوند در حال تحقق است و نصر و پیروزی نهایی و نابودی اسرائیل غاصب  دست یافتنی و قطعی است.
دانشگاه جامع علمی کاربردی حمله ددمنشانه رژیم غاصب و  کودک کش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم غزه را محکوم کرده و با حضور پرشور دانشجویان ، مدرسان و کارکنان دانشگاه در تجمع اعتراضی در میدان فلسطین تهران در روز چهارشنبه 26 مهرماه ساعت 10 صبح حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارد.